Fia Westerberg

Om Fia Westerberg

Fia är en av Sveriges främsta utbildare och mest uppskattade föreläsare inom service- och ledarskap, med en imponerande bakgrund inom att bygga högpresterande företagskulturer. Hennes filosofi bygger på att företagets framgång vilar i händerna på medarbetarna, och att det är vanorna och beteendena hos personalen som skapar verkliga resultat.

Fia är en engagerande föreläsare och utbildare som visar hur en passionerad och levande företagskultur kan bli ett företags starkaste konkurrensmedel. Hon inspirerar organisationer att förvandla sina affärsstrategier och värdegrunder till en kultur där varje medarbetare förstår och lever företagets vision, vilket skapar långsiktig framgång och kundnöjdhet.

Mer om Fia Westerberg

Expert inom servicekultur och ledarskap

Med erfarenhet av att starta upp två flygbolag där service stod i fokus, och som utvecklingschef på SJ Service Academy, har Fia utvecklat över 4 300 medarbetare till att bli bäst på kundbemötande. Hennes arbete revolutionerade sättet att sälja och förmedla kunskap i Sverige och satte en ny standard för servicekultur.

2011 rekryterades Fia som rektor för Parks and Resorts, där hon ansvarade för att bygga upp Parks and Resorts Academy och utveckla över 2 300 medarbetare. Idag är hon Head of People and Culture på Winn Hotel Group och driver även sitt eget utbildningsföretag, Service Academy Scandinavia.

Flera talare

Antoni Lacinai
Miriam Sundholm

Bokningsförfrågan